Logotipo librería Marcial Pons
Strategic market management

Strategic market management

  • ISBN: 9780471659037
  • Editorial: John Wiley & Sons Limited
  • Lugar de la edición: Hoboken. Estados Unidos de Norteamérica
  • Edición número: 7th ed
  • Encuadernación: Rústica
  • Medidas: 23 cm
  • Nº Pág.: 356
  • Idiomas: Inglés

Papel: Rústica
45,56 €
Sin Stock. Disponible en 5/6 semanas.

Resumen

Completely revised and updated,David Aaker's authoritative book approaches strategy development from an external perspetive driven by a structured analysis of customers,competitors,market trends,and the broader environment.It shows how to build on strategic analysis to create business strategies that will be relevant and compelling to customers,sustainable to competitive attack,and draw on assets and competencies of the organization.Additional topics such as strategic investment,strategic positioning,growth options,global strategies,and organizatio building provide guidance to strategists.

Resumen

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y facilitar la navegación. Si continúa navegando consideramos que acepta su uso.

aceptar más información