Logotipo librería Marcial Pons
The A-Z of management concepts and models

The A-Z of management concepts and models

  • ISBN: 9781854183859
  • Editorial: Thorogood Publishing Ltd.
  • Lugar de la edición: London. Reino Unido
  • Encuadernación: Cartoné
  • Medidas: 23 cm
  • Nº Pág.: 419
  • Idiomas: Inglés

Papel: Cartoné
56,38 € 50,74 €
Stock en librería. Envío en 24/48 horas

Resumen

An A to Z of all the essential concepts and models applied in business and management, from Balanced scorecard and the Boston matrix to Experience curve, Kaizen, McKinsey's 7S model, Market analysis, Porter's generic strategies, Relative cost position, Sustainable development to Yield management and Zero-based planning. A superb and comprehensive source of reference for professionals in all sectors of business and MBA students.

Resumen

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y facilitar la navegación. Si continúa navegando consideramos que acepta su uso.

aceptar más información