Logotipo librería Marcial Pons

Modern industrial organization

  • ISBN: 9780321045454
  • Editorial: Addison-Wesley Pub. Group
  • Lugar de la edición: New York. Estados Unidos de Norteamérica
  • Edición número: 4th ed
  • Encuadernación: Rústica
  • Medidas: 23 cm
  • Nº Pág.: 821
  • Idiomas: Inglés

Papel: Rústica
60,39 €
Agotado/Descatalogado. Puede solicitar búsqueda.

Servicio de búsqueda de libros

Este libro está agotado o descatalogado por la editorial. Si lo desea podemos buscar esta obra en librerías de saldo y ocasión.

Sí, por favor búsquenme este libro

Resumen

I. INTRODUCTION AND THEORY. ÍNDICE:1. Overview.2. The Firm and Costs. II. MARKET STRUCTURES. 3. Competition.4. Monopolies, Monopsonies, and Dominant Firms.5. Cartels: Oligopoly Joint Decision Making.6. Noncooperative Oligopoly.7. Product Differentiation and Monopolistic Competition.8. Industry Structure and Performance.III. BUSINESS PRACTICES: STRATEGIES AND CONDUCT. 9. Price Discrimination.10. Advanced Topics in Pricing.11. Strategic Behavior.12. Vertical Integration and Vertical Restrictions.IV. INFORMATION, ADVERTISING, AND DISCLOSURE.13. Information.14. Advertising and Disclosure.V. DYNAMIC MODELS AND MARKET CLEARING:15. Decision Making Over Time: Durability.16. Patents and Technological Change.17. How Markets Clear: Theory and Fact. VI. GOVERNMENT POLICIES AND THEIR EFFECTS: 18. International Trade. 19. Antitrust Laws and Policy. 20. Regulation.

Resumen

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y facilitar la navegación. Si continúa navegando consideramos que acepta su uso.

aceptar más información