Logotipo librería Marcial Pons
E-Commerce 2010

E-Commerce 2010
business, technology, society

  • ISBN: 9780135090787
  • Editorial: Prentince Hall
  • Lugar de la edición: New Jersey. Estados Unidos de Norteamérica
  • Edición número: 6th ed
  • Encuadernación: Rústica
  • Medidas: 26 cm
  • Nº Pág.: 912
  • Idiomas: Inglés

Papel: Rústica
72,75 €
Agotado/Descatalogado. Puede solicitar búsqueda.

Servicio de búsqueda de libros

Este libro está agotado o descatalogado por la editorial. Si lo desea podemos buscar esta obra en librerías de saldo y ocasión.

Sí, por favor búsquenme este libro

Resumen

For the undergraduate and graduate e-commerce course in any business discipline. The market-leading text for E-commerce. This comprehensive, market-leading text emphasizes the three major driving forces behind E- commerce--technology change, business development, and social issues--to provide a coherent conceptual framework for understanding the field. The sixth edition--including all of the data, figures, and tables in the book--has been updated through August 2009 with the latest marketing and business intelligence available from eMarketer, Pew Internet & American Life Project, Forrester Research, Jupiter Research, Gartner, and other industry sources.

Resumen

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y facilitar la navegación. Si continúa navegando consideramos que acepta su uso.

aceptar más información