Coautor español de gran prestigio mundial Casi todas las empresas y organizaciones que han crecido lo han hecho en base a haber innovado con un producto, servicio o modelo de negocio. Esto les ha permitido ocupar un espacio económico y crecer, pero una vez que ...
Coautor español de gran prestigio mundial Casi todas las empresas y organizaciones que han crecido lo han hecho en base a haber innovado con un producto, servicio o modelo de negocio. Esto les ha permitido ocupar un espacio económico y crecer, pero una vez que ...
The tide is turning. In recent years, corporations of all sizes and orientations have become more sensitive to social issues and stakeholder concerns. They are striving to become better corporate citizens. The best practices in corporate sustainability performance are no longer the exclusive domain of ...
The tide is turning. In recent years, corporations of all sizes and orientations have become more sensitive to social issues and stakeholder concerns. They are striving to become better corporate citizens. The best practices in corporate sustainability performance are no longer the exclusive domain of ...
Para competir de modo efectivo hay que innovar: no sólo una vez, sino constantemente, en todos los productos, servicios y áreas de funciones. Pero la innovación rentable no "ocurre" de manera espontánea. Debe ser gestionada, medida, ejecutada; y pocas empresas lo hacen bien. Este libro ...
Para competir de modo efectivo hay que innovar: no sólo una vez, sino constantemente, en todos los productos, servicios y áreas de funciones. Pero la innovación rentable no "ocurre" de manera espontánea. Debe ser gestionada, medida, ejecutada; y pocas empresas lo hacen bien. Este libro ...
To compete effectively, you must innovate: Not just once, but consistently, in all your products, services, and business functions. But, profitable innovation doesn't just "happen." It must be managed, measured, executed on#and few companies do that well. Making Innovation Work offers the first ...
To compete effectively, you must innovate: Not just once, but consistently, in all your products, services, and business functions. But, profitable innovation doesn't just "happen." It must be managed, measured, executed on#and few companies do that well. Making Innovation Work offers the first ...
Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y facilitar la navegación. Si continúa navegando consideramos que acepta su uso.