Logotipo librería Marcial Pons
Principles of contemporary marketing

Principles of contemporary marketing

  • ISBN: 9780538481779
  • Editorial: South-Western
  • Lugar de la edición: Mason (OH). Estados Unidos de Norteamérica
  • Edición número: 15th ed
  • Encuadernación: Rústica
  • Medidas: 26 cm
  • Nº Pág.: 832
  • Idiomas: Inglés

Papel: Rústica
69,74 €
Stock en librería. Envío en 24/48 horas

Resumen

"Principles of Contemporary Marketing, 15th Edition, International Edition" has proven to be the premier teaching and learning solution for principles of marketing courses. This best seller only grows stronger with each groundbreaking new edition, building on past milestones with exciting new innovations. The all-new Fifteenth Edition continues the Kurtz and Boone tradition of delivering the most technologically advanced, student-friendly, instructor-supported text available. Current, relevant, and cutting-edge, "Principles of Contemporary Marketing, 15th Edition, International Edition" remains in a class by itself.

Resumen

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y facilitar la navegación. Si continúa navegando consideramos que acepta su uso.

aceptar más información