Logotipo librería Marcial Pons

An introduction to auction theory

  • ISBN: 9780199275984
  • Editorial: Oxford University Press
  • Lugar de la edición: Oxford. Reino Unido
  • Encuadernación: Cartoné
  • Medidas: 24 cm
  • Nº Pág.: 177
  • Idiomas: Inglés

Papel: Cartoné
48,79 €
Stock en librerías. Envío en 24/48 horas

Resumen

This book provides a step-by-step, self-contained treatment of the theory of auctions. It allows students and readers with a calculus background to work through all the basic results, covering the basic independent-private-model; the effects of introducing correlation in valuations on equilibrium behaviour and the seller's expected revenue; mechanism design; and the theory of multi-object auctions. INDICE 1 Introduction 2 Preliminaries 3 Private Values 4 Common Value 5 Affiliated Values 6 Mechanism Design 7 Multiple Objects A Probability B Differential Equations C Affiliation D Convexity References Index

Resumen

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y facilitar la navegación. Si continúa navegando consideramos que acepta su uso.

aceptar más información